Cuvinte Frumoase

Eşti Îndrăgostit Află Mai Multe Aicea În Blogul Nostru

пятница, 26 марта 2010 г.

Cuvinte frumoase, cum puteţi să vă inspiraţi persoana iubită.

- Tu esti visul meu, unicul meu vis. Si as vrea sa te atrag in valtoarea pasiunii, sa te strang asa de tare in brate, incat tu si eu sa devenim o singura persoana.
- lubirea ta e singurul gand pentru care exist. Nu uita ca pentru tine traiesc. Si stii de ce? Doar ca sa te iubesc .
- Cand cineva va putea scrie cu un cub de gheatza pe scare inseamna ca te va iubi mai mult ca mine.
- Fara dragoste suntem orfani de toate, fara pasiune suntem ca o moara de vant spanzurata in vid!
- Iti multumesc pentru ca exist! in viata mea si pentru ca ma ajuti sa inteleg ce inseamna sa iubesti si sa fii iubit.
- Deseori zambetul celui care sufera e mai dureros decat lacrimile celor ce plang!
- Mi-as dori sa fiu raza de soare sa te pot privi mereu in ochi, sa iu o picatura de ploaie care sa cada pe buzele tale sa te pot saruta macar pentru o clpia si apoi sa ma preling pe coarda sensibila a inimii care se numeste DRAGOSTE ! TE IUBESC!
- Poti sa spui “te iubesc” intr-o secunda? Daca da, da-mi o secunda din viata ta, itzi voi fura un minut, te voi saruta o ora shi te voi iubi o viatza.
- “Ca te-am vazut, e vina mea/Ca mi-ai placut, e vina ta/Ca te iubesc nu ma-ntreba/Saruta-ma si vei vedea.”
- “Poti sa stergi aceste randuri/Eu nu pot sa te opresc/Dar te rog sa-ti fie mila/De cuvantul te iubesc!!!”
- lubirea apare si dispare dar intotdeauna ramai cu gustul acelei perioade fericite cand iubesti.
- Esti atat de dulce atunci cand zambesti, cand razi, cand plangi, cand ma certi, cand ma alinti, cand ma iubesti!
- Tu puti sa te-ndoiesti de scare/ De focul ce scanteie-n stea/ De legile nemuritoare,/ Dar nu si de iubirea mea.
- Sa iubesti nu e nimic , sa fii iubit e ceva , sa iubesti si sa fii iubit e TOTUL .
- “Pe bancuta de la scoala/Stau cu capul razamat/Si gandindu-ma la tine/Nota 1 am luat.”
- “Floricica infloreste/Cine scrie te iubeste/Tot asa si cititorul/Sa iubeasca scriitorul.”
- “Cand in ore de odihna/Te gandesti la cineva/Gandeste-te la mine/Si te rog